fresh active shave gel energizing - żel do golenia, 400ml marki Nishman - 1
Nishman Fresh active shave gel energizing - żel do golenia, 400ml - Zdjęcia produktu

Fresh active shave gel energizing - żel do golenia, 400ml (Nishman)

Żele do golenia Nishman 400 ml
Ocena: suma recenzji i opinii:

Dostepność na dzień 28.04.2024: w magazynie

Opis produktu Nishman

Żel do golenia Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml marka: Nishman Przeznaczenie: Świeżość Zapach: Aqua Kraj: Turcja Waga/objętość: 400 ml typ skóry: Wszystkie typy Nazwa produktu w językach obcych: Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml Skład: Aqua, Clycerin, Carbomer, Triethanolamine, Xantan Gum, Parfum, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, CL42090 EAN: 8681665066529 Grupa Asil, która zapewnia usługi i struktury na potrzeby ludzi, podwyższa jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, innowacyjnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Firma w niedługim czasie zorganizowała doświadczony, mistrzowski zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i nowe spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny.

Dzięki wizjonerskiej strukturze, która zawsze dąży do tego, co najkorzystniejsze, firma osiągnęła na scenie jednocześnie dobór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Prędki rozwój w niedługim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie cenionych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej.

Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując prawidłowe i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do rozszerzania liczby krajów, które codziennie eksportuje.

Oryginalny wybór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój, a także inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, aby stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju poprzez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi oraz wykorzystywaniu możliwości oferowanych przez postępowe podejście do zarządzania.

Dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, firma postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów i dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku.

Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie i działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION

Informacje i specyfikacja:

Kategoria

Producent

Pojemność

400 ml

Cena

-

Opinia użytkowników

-

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2024:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje